Actief in Afrika - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Max Hoek - WaarBenJij.nu Actief in Afrika - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Max Hoek - WaarBenJij.nu

Actief in Afrika

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Max

05 December 2013 | Nederland, Bergen op Zoom

Jaja, het is bijna zover!
Morgen vertrek ik op een nieuw avontuur en voor zover de verbinding en dergelijke het toelaat ga ik proberen om jullie via dit medium op de hoogte te houden.
De reis begint dit keer in Namibië, waar ik 2 weken vrijwilligerswerk ga doen bij het project: Na'an kuse.
Bij dit project worden gewonde dieren verzorgd en terug uit gezet in het wild.
Oa. cheetahs, leeuwen en hyenas ga ik de komende 2 weken verzorgen en voeren.
Daarnaast is het ook de bedoeling om weesbavianen op te voeden :)
Kijk ook op www.naankuse.com voor meer informatie over dit project.
Deze reis vang ik aan samen met mijn moeder en een vriendin van haar Marjolein. Hoop dat mijn moeder ondertussen ook beseft dat er tussendoor ook gewerkt moet worden en datz e niet de hele dag met een leeuw op schoot kan zitten.
We hebben deze reis direct bij Na'an kuse geboekt en niet via een tussenpersoon en na de nodige inentingen, o.a. tegen hondsdolheid en het bemachtigen van een visa zijn we klaar voor de reis.
Morgen vliegen we vanaf Frankfurt, vanwaar we rechtstreeks naar Windhoek vliegen.
Na 2 weken zal ik alleen verder vliegen naar Kaapstad (Zuid-AFrika), waar ik mijn vriendin Noortje zal ontmoeten. Hier hebben we ook weer een volle week voor de boeg, met oa duiken met de witte haai en een bezoek aan Robben island.
2 landen met een bijzondere geschiedenis en een fantastische natuur!
Ik heb er zin in!

  • 05 December 2013 - 23:11

    Noor:

    Lieve Max,

    Heel veel plezier alvast! Uitkijken en lief zijn voor je moeder ;). Je bent immers haar 'kleine schat' (naast Thai dan). Ook voor de dieren overigens.. En niet teveel optillen. Daar houden ze niet van.

    Ik ben benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken. Hoop in de tussentijd daarover iets van je te horen, anders wordt het in Kaapstad :).

    Jij zit nu achter je laptop te 'werken', en ik ga een dutje doen. Tot zo en anders tot morgenvroeg :).

    X Noor


  • 05 December 2013 - 23:23

    Veroney Roels Scheffers:

    heel veel succes en plezier de komende weken. ik vind het nu al een plezier om te lezen, zal je reis zeker online gaan volgen! X veroney

  • 05 December 2013 - 23:50

    Leonie, Jeffrey, Mylan & Laurie:

    Yo Max!! Morgen is het zo ver! Een ontzettend prachtige, gave, maar bovenal bijzondere reis die je gaat maken!! Ik ven onwijs benieuwd naar alles wat je gaat mee maken. 1 ding is zeker, Namibië zal na jou komst nooit meer hetzelfde zijn ;-) geniet ervan en ook straks met je week samen met lieve Noor!! Have funnnn dikke kus van ons!!!!

  • 07 December 2013 - 23:36

    Ruscha:

    Ha die Max,

    Ik wens jou en je moeder heel veel plezier en mooie ervaringen op dit prachtige continent! Denk er aan he: Als je eenmaal Afrika in je bloed hebt raak je het niet meer kwijt en ik kan het weten!
    Geniet en ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

    Groet
    Ruscha

  • 08 December 2013 - 13:04

    Leo Van Hoek:

    Mooi dat we/jullie zo kunnen volgen, geniet maar nog even van je luxe.
    Morgen begint het hokken schoonmaken,kool snijden en andere leerzame zaken :))
    Zorg goed voor mama en Marjolein en geniet ervan
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergen op Zoom

Max

Hallo beste mensen, Reizen is al lang een grote passie van mij en aangezien ik dit jaar weer een aantal leuke tripjes voor de boeg heb, heb ik besloten om vanaf nu een soort reisdagboek bij te houden op waarbenjij.nu. In het verleden heb ik Cuba, Jamaica, New York,Cyprus, Las Vegas, San Francisco en nog vele andere plaatsen bezocht. Dit jaar staat op de planning, Rome,China, Rusland, Maleisië, Singapore en Thailand. Eenieder die daarin geïnteresseerd is kan via deze site op de hoogte kan blijven van mijn reisavonturen. Daarnaast vind ik het ook een leuke manier om mijn eigen reizen terug te kunnen lezen. Zaterdag vertrek ik richting Rome voor 3 dagen en ga daar de voetbalwedstrijd AS Roma-Lazio bezichtigen. Ik hou jullie op de hoogte ! Groet, Max

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1052
Totaal aantal bezoekers 41800

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Ivoorkust, een bijzonder land

06 December 2013 - 30 December 2013

Actief in Afrika

03 Augustus 2012 - 09 September 2012

Max goes Eurasia by train

27 April 2012 - 30 April 2012

Berlijn 2012

03 Maart 2012 - 05 Maart 2012

Rome : AS Roma- Lazio

Landen bezocht: