Voorbereiding reis + vertrek - Reisverslag uit Stabroek, België van Max Hoek - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis + vertrek - Reisverslag uit Stabroek, België van Max Hoek - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis + vertrek

Blijf op de hoogte en volg Max

02 Augustus 2012 | België, Stabroek

Gegroet geachte lezers,

Langverwacht, maar hier is het dan eindelijk!
Het eerste verslag van mijn nieuwe reis. Deze gaat lopen van Düsseldorf-Moskou-Irkutsk-Ulanbator-Bejing-Shanghai-Singapore-Borneo-Singapore naar Thailand en dan weer huiswaarts richting Brussel.
We hebben de treinreis van Moskou via Tiaratours laten lopen.
Dit is allemaal perfect gegaan en we maken ook nog tussenstops in Irkutsk(Siberië) en Ulanbator (Mongolië).
We waren eerst van plan de visa zelf te regelen, maar aangezien we voor 3 verschillende landen een visum nodig hadden en dit de nodige administratieve rompslomp met zich meebracht hebben we dit uiteindelijk ook via Tiara tours laten regelen.
Dit kostte slechts 60 euro meer dan wanneer je het zelf regelt.
Maar als eerste vertrekken we morgen richting Düsseldorf waar we onze reis van start laten gaan. Ik ga gelijk uit mijn werk die kant uit en mijn reisgenoten pakken de trein vanuit Breda.
We treffen elkaar dan bij het Lindnerhotel in Düsseldorf.
Wat betreft voorbereidingen hebben we ons goed ingelezen op sites en we hebben voor de lange treinreis dan ook van alles bij. Ik ben verantwoordelijk voor de gezelschapsspelen en heb dan ook Stratego, Monopoly en Pim pam pet bij :)
Wodka en andere belangrijke zaken zullen we pas in Rusland kopen vlak voor we op de trein stappen.
De komende weken zal ik hier onze belevenissen in ieder geval noteren.
Groet,
Max

  • 02 Augustus 2012 - 20:16

    Diana:

    Super max, geniet ervan! Enne vergeet je reisgenoten niet wat ruimte en kansen te geven hé tijdens het spelen van de gezelschapsspellen ;-). Groetjes, x Diaan

  • 02 Augustus 2012 - 22:51

    Skef En Leonie:

    Veel plezier maat! Het is echt een vette reis die je gaat maken!
    We houden je in de gaten via deze website van jou.

    Groeten skef en leonie x

  • 03 Augustus 2012 - 03:05

    Edwin:

    Succes de komende weken, wordt een mooi reisje, we wachten hier op je in singapore ! Groet edwin

  • 04 Augustus 2012 - 11:14

    Roy:

    Echt goed dat je ook Düsseldorf aandoet, schijnt een erg relaxte stad te zijn, zal een hele belevenis worden daar!
    Mongolië en Singapore schijnen ook wel ok te zijn.....;-)

    Succes!

    Roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

Hallo beste mensen, Reizen is al lang een grote passie van mij en aangezien ik dit jaar weer een aantal leuke tripjes voor de boeg heb, heb ik besloten om vanaf nu een soort reisdagboek bij te houden op waarbenjij.nu. In het verleden heb ik Cuba, Jamaica, New York,Cyprus, Las Vegas, San Francisco en nog vele andere plaatsen bezocht. Dit jaar staat op de planning, Rome,China, Rusland, Maleisië, Singapore en Thailand. Eenieder die daarin geïnteresseerd is kan via deze site op de hoogte kan blijven van mijn reisavonturen. Daarnaast vind ik het ook een leuke manier om mijn eigen reizen terug te kunnen lezen. Zaterdag vertrek ik richting Rome voor 3 dagen en ga daar de voetbalwedstrijd AS Roma-Lazio bezichtigen. Ik hou jullie op de hoogte ! Groet, Max

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 41990

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Ivoorkust, een bijzonder land

06 December 2013 - 30 December 2013

Actief in Afrika

03 Augustus 2012 - 09 September 2012

Max goes Eurasia by train

27 April 2012 - 30 April 2012

Berlijn 2012

03 Maart 2012 - 05 Maart 2012

Rome : AS Roma- Lazio

Landen bezocht: