Russische hoeren en vechtpartij - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Max Hoek - WaarBenJij.nu Russische hoeren en vechtpartij - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Max Hoek - WaarBenJij.nu

Russische hoeren en vechtpartij

Blijf op de hoogte en volg Max

04 Augustus 2012 | Rusland, Moskou

Dobry den lieve lezers! Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen!! We hebben geen Russische hoeren gezien en er was ook geen vechtpartij. Maar goed, je moet zieke geesten als die van jullie toch een beetje triggeren om je stukjes te lezen. Er zijn hier wel aardig wat dames die hun best doen om er uit te zien als dames van lichte zeden. Maar wie zijn wij om daar wat van te zeggen . Nee hoor, wij passen ons gewoon aan :)Oké , terug naar de werkelijkheid. Vrijdag vertrokken vanaf mijn werk en ik was blij dat bij mijn vertrek mijn vriendelijke collega Edwin Janssen mij er op wees dat ik mijn paspoort onder het kopieerapparaat laten zitten. Ik had namelijk een paar kopietjes gemaakt om mee te nemen. Ach ja, iedereen kan wel eens wat vergeten toch :) En ik ben pas 1 keer eerder mijn paspoort vergeten op een reis, dus dat valt wel mee;) Tegelijk met de rest aangekomen bij hotel Lindner in Düsseldorf. Mooi en goed hotel. Ingecheckt en warsteinertjes drinken maar dan. Taxi naar het centrum gepakt en nog even genoten van het mooie uitzicht bij de Rijn. Max, Rene en Faab namen een heerlijk visschoteltje voor 3 personen. Bart houdt niet zo van vis en genoot dus van een echte duitse schnitzel die nog rauw was. Daarna nog paar biertjes gedaan waarbij Rene zich inhield voor de volgende dag. 'S morgens werden we wakker met lichte hoofdpijn en hadden we spijt dat we zijn goede voorbeeld niet hadden gevolgd. Op naar het vliegveld en hier ging alles heel snel. Omdat ik los van de anderen een ticket had geboekt zat ik heerlijk apart van de rest. Fabian, Rene Bart zaten wel lekker naast elkaar. In het rustige Aeroflot toestel had dit als bijkomend voordeel dat ik 3 stoelen tot mijn beschikking had. Ondanks al deze ruimte kon ik het toch niet laten om een gesprek aan te knopen met het stelletje dat voor me zat. André en Nadya uit Duitsland en Rusland. En het bleek dat zij net als wij ook naar Irkutsk gingen. Leuk met ze gepraat en wat gegevens uitgewisseld.Ook hebben ze ons nog wat tips gegeven inzake ons bezoek aan Moskou. Nadya geeft yoga in Duisburg, dus wellicht kan ik wat lessen volgen om tot rust te komen. Op het vliegveld wilden we eerst een trein pakken. Maar na lang onderhandelen toch een taxi genomen die eerst 90 kostte, maar uiteindelijk werden we voor 55 euro afgezet voor de deur van ons hotel Tourist . Daarna even omgekleed en richting het centrum met de metro, nu even lekker gegeten bij een Oezbeeks restaurant( zie foto's) jullie horen later weer van ons en de foto's bij dit verslag zet ik er dadelijk bij.

  • 04 Augustus 2012 - 18:23

    Charisse:

    Klinkt goed... succes!!

  • 04 Augustus 2012 - 18:33

    Skef:

    Yo Max,

    Mooi dat je je paspoort nog op het laatste moment had meegenomen! Dat is echt weer iets voor jou om dat te vergeten. Maar super dat je het naar je zin hebt!

    Ik volg je.

    Mazzel SKEF!

  • 05 Augustus 2012 - 04:49

    Edwin:

    Waarom hebben we geen foto's van die schaars geklede dames ? groet edwin

  • 17 Augustus 2012 - 16:42

    Ronnie Rossen:

    Maatje, Ik ben jou prachtige reisverslag aan het lezen ! Echter jou vriendelijke collega ( ik dus ) heb jou paspoort onder de kopieermachine vandaan getrokken !! Edwin, zei nog " laat maar liggen komt ie in Düsseldorf wel achter " :) gelukkig heb ik jou van de ondergang gered. Uiteindelijk heeft Edwin jou in 2e instantie het paspoort teruggegeven. Maatje is wens jou en jouw reismaten ontzettend veel ( reis )plezier
    veel foto's maken en genieten allemaal !! Groeten uit het verre Heumen. Grz collega Ronnie. Cheers.

  • 23 Augustus 2012 - 18:24

    Max Van Hoek:

    @ Charisse en Skef: Dank je.
    @ Edwin: deze zal ik wel laten zien als ik in Singapore ben.
    Kan ik niet maken , zulke expliciete foto's op een weblog.
    @ Ronnie: Bedankt maat, ik zal aan je denken :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

Hallo beste mensen, Reizen is al lang een grote passie van mij en aangezien ik dit jaar weer een aantal leuke tripjes voor de boeg heb, heb ik besloten om vanaf nu een soort reisdagboek bij te houden op waarbenjij.nu. In het verleden heb ik Cuba, Jamaica, New York,Cyprus, Las Vegas, San Francisco en nog vele andere plaatsen bezocht. Dit jaar staat op de planning, Rome,China, Rusland, Maleisië, Singapore en Thailand. Eenieder die daarin geïnteresseerd is kan via deze site op de hoogte kan blijven van mijn reisavonturen. Daarnaast vind ik het ook een leuke manier om mijn eigen reizen terug te kunnen lezen. Zaterdag vertrek ik richting Rome voor 3 dagen en ga daar de voetbalwedstrijd AS Roma-Lazio bezichtigen. Ik hou jullie op de hoogte ! Groet, Max

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 2008
Totaal aantal bezoekers 41949

Voorgaande reizen:

23 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Ivoorkust, een bijzonder land

06 December 2013 - 30 December 2013

Actief in Afrika

03 Augustus 2012 - 09 September 2012

Max goes Eurasia by train

27 April 2012 - 30 April 2012

Berlijn 2012

03 Maart 2012 - 05 Maart 2012

Rome : AS Roma- Lazio

Landen bezocht: